Jak nakupovat ?

Přišli jste do E-shopu a nevíte si rady jak nakupovat ? V tomto článku se podrobně podíváme na to, jak se nejsnáze dá nakupovat na online E-shopu DIGIFIT.cz

Podrobněji se podíváme i na to, jak nakupovat a úspěšně vyplnit žádosti na splátky u společnosti Cofidis. 

1. krok - Přidáme zboží, o které máme zájem, do košíku

V košíku máme přehled zboží, které chceme zakoupit. 
Pod produktem vidíme taktéž datum, kdy se předpokládá doručení k Vám.
(Následně pod ním vidíme, zda obdržíme dárek k objednávce, a pokud máte slevový kupón, můžete jej vložit do políčka pod dárkem. V přehledu po uplatnění kódu vidíme částku, která se nám odečetla jako sleva)

Dále klikneme na políčko pokračovat a přesuneme do kroku číslo 2. 

Snímek obrazovky 2019-06-24 v 13.16.41

 

2. krok - Výběr dopravy

V tomto kroku si můžete zvolit jakým způsobem zboží chceme doručit. Na výběr je hned několik přepravních společností, kteří nabízejí doručení přímo k vám na Vámi zvolenou adresu (můžete si zboží nechat zaslat domů, do práce, k rodičům, k dětem, prostě kam vás napadne) Taktéž můžete u vybraných přepravců zvolit výdejní místo kam si pro zboží můžete dojít tyto služby nabízí z pravidla PPL - se službou ParcelShop či Zásilkovna se svými Z-Pointy. 

V těchto případech je zásilka uložena na vámi zvoleném výdejním místě po dobu většinou 7 dnů, kdy máte možnost si zásilku vyzvednout.
V každém případě ať už zásilku budeme zasílat k vám na adresu či na nějaké výdejní místo před odesláním vás budeme kontaktovat telefonicky s ověřením adresy, po odeslání vás bude kontaktovat přepravní společnost, kterou jste si zvolili při objednávce s upřesněným datem a hodinou doručení. 

Pro osobní odběr se můžete u nás zastavit na adrese Kloboukova 2256/65, Praha 11-Roztyly, 148 00, otevřeno máme PO-PÁ od 9:30 do 18:00.
Po každé objednávce vám přijde výzva k vyzvednutí zboží. 

Po správném výběru dopravy se posuneme o kousek dolů, jak lze vidět z přiloženého obrázku níže na výběr budeme mít platbu za zboží. 

Snímek obrazovky 2019-06-24 v 13.17.01

 

3. krok - Výběr platby

Po správném zvolení dopravy můžeme zadat platbu za zboží. I zde máme několik možností jak za zboží zaplatit. První možnost je platba hotově či kartou, tato možnost lze využít logicky pouze při osobním odběru. Jako další na výběr máme platbu dobírkou, tuto možnost můžete zvolit pokud chcete zaplatit až při převzetí zboží dopravce. Na dobírku přepravci lze zaplatit pouze hotově. 

Další na výběr je platba online kreditní kartou či převodem, tento způsob můžete využít pokud chcete zboží ihned zakoupit a nestarat se tak o jeho platbu v hotovosti u přepravce. 

Jako poslední možnost je platba na splátky - iplatba.cz tuto možnost zvolíme pokud chceme zboží zakoupit na splátky. Splátky poskytuje společnost Cofidis. V tomto kroku pokud máme zájem o splátkový prodej zaškrtneme pouze možnost "Nákup na splátky-iplatba.cz" jako způsob platby a přesuneme se na krok další.

Opět zde dáme pokračovat a přesuneme se na výpis vašich doručovacích údajů. 

Snímek obrazovky 2019-06-24 v 13.17.21

 

4. krok - Doručovací a fakturační údaje

Hned na záčtku vypíšeme potřebné údaje k doručení. Váš Email a mobilní telefon nám slouží k ověření objednávky a kontaktu s vámi a především pak pro přepravce, aby vám mohl dát vedět kdy a kam vám zásilku bude doručovat. V tomto kroku dbejte na správnost zadaných údajů. 

Jako další pole je Jméno a příjmení komu zásilku budeme doručovat a ulice, město a číslo popisné kam budeme doručovat. 

Pokud bude fakturační adresa či doručovací adresa jiná, stačí pod vyplněnými údaji zaškrtnout pole "Doručení na jinou adresu" a vyplnit doručovací adresu stejně jako fakturační. 

Pokud nakupujete na firmu postupujete stejným způsobem jako zvolením na jinou adresu s rozdílem vyplnění údajů firmy na kterou chcete zboží fakturovat. 

 

Po dokončení tohoto kroku můžete úspěšně objednávku odeslat.

 

Snímek obrazovky 2019-06-24 v 13.17.45

 

5. krok - Dokončení objednávky 

Po dokončené objednávce se vám zobrazí rekapitulace objednávky a potvrzení o úspěšném odeslání objednávky do našeho systému. Toto potvrzení následně obdržíte i do své emailové schránky. 

V závislosti na zvoleném způsobu platby po dokončené objednávce budete přesměrováni například na platební bránu pokud jste zvolili platbu kartou, pokud jste zvolili platbu převodem do emailu obdržíte platební údaje, a pokud jste zvolili platbu na splátky tak na online formulář společnosti Cofidis.

Pokud jste zvolili platbu Dobírkou je toto poslední krok stejně jako při platbě hotově/kartou u nás na prodejně, dále vás budeme kontaktovat s možností osobního odběru či kontrole údajů před odesláním.  

Níže na obrázku vidíte dokonečnou objednávku se zvolenou platbou na na splátky. U tohoto kroku zůstaneme a přejdeme na stránky poskytovatele úvěru/splátek společnosti Cofidis. Jak jsme si již řekli po dokončení objednávky můžeme kliknutím přejít rovnou na vyplnění splátek, a nebo po 5 sekundách budeme automaticky přesměrováni. 

Po přesměrování se přesuneme o obrázek dolů. 

Snímek obrazovky 2019-06-24 v 13.20.20

 

6. krok - Vyplnění splátkové smlouvy

Po odeslání objednávky budete automaticky přesměrováni na iplatba.cz od společnosti Cofidis. Zde už je potřeba vyplnit příslušné údaje pro úspěšné odeslání žádosti o splátky na produkt, který jste zakoupili. 

V několika krátkých bodech si projdeme celou část jak úspěšně zažádat o splátky od společnosti Cofidis. 

1. bod - Zvolíme si typ úvěru a délku splátek. 

2. bod - Kolik chcete zaplatit přímo za zboží, aby vypůjčená hodnota byla menší. Není povinné skládat nějakou částku, můžetre využít 100% pokrytí půjčky na zakoupenou věc. 

3. bod - Vyberete kategorie pokud není zvolena automaticky - Mobilní telefony a nebo notebooky a tablety. 

4. bod - Zkontrolujte zda souhlasíte s obchodními podmínkami společnosti Cofidis. S délkou doby splácení, úrokové a RSPN sazby. 

5. bod - Pro dokončení prvního kroku musíte odsouhlasit veškeré podmínky společnosti Cofidis. Doporučujeme se pečlivě se všemi usneseními seznámit než budete finální žádost odesílat. 

6. bod - V dalších krocích je potřeba vyplnit své údaje o trvalém pobytu, délce zaměstnání, rodinném stavu, a dalších náležitostích pro kladné vyřízení vaší žádosti. 

7. bod - V posledním kroku vás společnost vyzve, aby jste naskenovali svůj občanský průkaz či další doklad totožnosti a pracovní smlouvu, či výplatní pásky, či přehled vašeho bankovního účtu. 

V posledním bodu jde především o důveryhodnost žadatele, zda plní své závazky tak jak by řádně měl. A má tzv. "bonytu" v pořádku. 

*Společnost DIGIFIT.cz se nepodílí na rozhodování o poskytnutí úvěru žadateli/zákazníkovi. 

Snímek obrazovky 2019-06-24 v 13.20.29