Nejčastější dotazy

Rozcestník

1.) Slevové akce
2.) Osobní odběr, Doprava a doručení
3.) Stavy produktů a podrobné vysvětlení
4.) Nákup na IČO a DPH
5.) Reklamace a odstoupení od kupní smlouvy
6.) Obsah a způsob eko balení 

 

1.) Slevové akce

JAK UPLATIT SLEVU PRO STUDENTY?

POKUD JSTE STUDENT/KA, ŠKOLÁK/ČKA, ČI UČITEL/KA, TAK VLOŽTE ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A V PRVNÍM KROKU JE POLÍČKO UPLATNIT SLEVU A TAM ZADEJTE "DIGISKOLA"

a je to, dále již pokračujete se slevou

 

2.) Osobní odběr, Doprava a doručení

JAK RYCHLE MI OBJEDNÁVKU DORUČÍTE ?

Začínáme expedovat hned při každém vytvoření objednávky. Zpravidla ve většině případů doručíme objednanou zásilku hned na druhý den k vám domů/výdejní místo. Avšak je zapotřebí mít na paměti, že objednávky děláme popořadě a z tohoto důvodu při větším počtu může objednávka vytvořená v pozdější hodinu být expedována až následující pracovní den. 

Osobní odběr lze provést bezprostředně okamžitě po objednání. Zásilku je však nutné, kvůli velké poptávce na naše zboží, vyzvednout nejpozději následující den od objednání. Na jeho vyzvednutí tedy máte zhruba 48 hodin. 

Možnosti přepravců a plateb můžete zjistit na DOPRAVA A PLATBA

CO DĚLAT KDYŽ MI PŘIJDE POŠKOZENÁ ZÁSILKA ? 

Pokud vám přijde poškozená zásilka od přepravce pečlivě zboží nafoťte i s obalovým materiálem a zásilku reklamujte u přepravní společnosti. Můžete kontaktovat i nás, budeme vám maximálně nápomocni s vyřešením problematické zásilky. 

3.) Stavy produktů a podrobné vysvětlení

CO JE TO NOVÉ-ROZABLENÉ ZBOŽÍ ? 

Nové zboží je vždy nové a maximálně námi rozbalené, činíme tak, abychom zlepšili zákaznický standard. Z důvodu kontroly kvality zboží, až po základní instalaci produktů pro méně zkušené uživatele až po aktualizace systému, tak aby zákazník nemusel čekat x dnů než se mu nainstaluje poslední verze systému až pro ukázku zákazníkovi například při osobním odběru. 

 

CO JE TO PŘEDVÁDĚCÍ ZBOŽÍ ?                        

Předváděcí zboží - Znamená, že takové zboží bylo rozbaleno a vystaveno buď za výlohou, nebo jako zkušební zboží v obchodě a nebo bylo jen rozbaleno za účelem nafocení pro e-shop či recenzi. Takové zboží je vždy té nejvyšší kvality a může mít náhradní, ale i originální balení. K takovému zboží je vždy nové originální příslušenství. U předváděcích iPhonů zaručujeme kapacitu baterie minimálně 85%, pokud je při dodání předváděcího iPhonu kapacita baterie nižší než 85%, má zákazník právo uplatnit reklamaci výměnou baterie.

CO JE TO REPASOVANÉ ( POUŽITÉ ) ZBOŽÍ ?

Repasované zboží je zboží, které prošlo obnovou, mnohdy to je zboží které nerozeznáte od nového. Repasují se převážně starší typy notebooků, aby vyhovovali dnešním standardům především rychlostí disku a operační pamětí. Takové zboží je mnohdy kvalitnější než zboží zbrusu nové. Lákavá je především nabídka repasovaných produktů, kde získáte až 5x větší výkon než u nového notebooku za téměř 10% cenu nového stroje. 

Kompletní přehled stavů produktu a kde je naleznout najdete ZDE

 

DOSTANU K ZAKOUPENÉMU ZAŘÍZENÍ NĚJAKÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ ?

Ano. Ke každému zařízení dostanete příslušenství ať se jedná o telefon či notebook, stolní počítač a nebo monitor. *Všechna zařízení obsahují napájecí adaptér do zásuvky. Součástí balení je vždy faktura/záruční list a obalový materiál / krabice v které se zboží bezpečně převáží k vám, aby se s ním po cestě nic nestalo.

*Výjimkou jsou pouze nová balení mobilních telefonů od výrobců Apple a Samsung apod.., kteří do originálního balení zahrnují pouze USB kabel !

 

JSOU KLÁVESNICE U REPASOVANÝCH NOTEBOOKŮ V CZ JAZYCE ?

Klávesnice je počeštěná pomocí vinylových designových polepků, které jsou velmi kvalitní - necháváme si je dělat na zakázku. Vždy barevně ladí s podkladem. Počeštění je samozřejmě zdarma a automatické ke každému notebooku. Některé notebooky jsou však s českou klávesnicí. Pokud máte zájem o detailnější informace, neváhejte nám zavolat a nebo napsat. 

 

ODKUD POCHÁZÍ REPASOVANÝ NOTEBOOK ?

U nás repasované notebooky a stolní PC nakupujeme přímo u největšího evropského dodavatele, který přímo provádí "repas" těchto strojů. Vysoký standard a kvality je u nás na prvním místě. Snažíme se mít vždy bezkonkurenční cenu za nejlepší kvalitu.

 

JAK JE NA TOM BATERIE ?

U repasovaného stroje byla v průběhu jeho životnosti baterie vyměněna, avšak vzhledem k nízké pořizovací ceně nejsme schopni zaručit její dlouholetou kapacitu. Avšak baterie testujeme a jejich minimální výdrž je vždy od 1-3h v průměru. 

 

4.) Nákup na IČO a DPH

JAKÉ JSOU PODMÍNKY NÁKUPU NA IČ ?

Jsme plátci DPH, takže si ho můžete odečíst. Záruku pro podnikatele držíme po dobu 1-2 roku. Rovněž nabízíme i našim obchodním partnerům zboží vyměnit do 30 dnů bez udání důvodu.

U některého zboží se uplatňuje prodej podle §90 obchodního zákonu, kde nelze uplatnit odpočet DPH.

Více o znění zákona naleznete zde

 

5.) Reklamace a odstoupení od kupní smlouvy

JAK ŘEŠIT PŘÍPADNOU REKLAMACI ?

Pokud se vám na zařízení vyskytne nějaký problém, který nejste schopni odstranit svépomocí zboží nám zašlete na reklamaci. Servisní oddělení prozkoumá závadu a poskytne vám vyjádření o opravě. Při podání a uplatnění reklamace je zapotřebí provést zálohu vašeho zařízení a ze zařízení vymazat všechny své účty a citlivá data. 

Upozorňujeme pokud zařízení bude zablokované, zaheslované a nebo uzamknuté číselným kódem, heslem nebo účtem. Taková reklamace nebude uznána a automaticky bude zamítnuta. 

Pro řádný příjem reklamace je zapotřebí přiložit do balíku se zbožím kopii faktury a reklamačního protokolu

ten můžete stáhnout zde 

Reklamační formulář

 

MOHU ODSTOUPIT OD KUPNÍ SMLOUVY/VRÁTIT ZBOŽÍ ?

Ano samozřejmě. Chápeme, že někdy se zákazníkům nepodaří vybrat správně, nebo jim zboží nevyhovuje. Prosím kontaktujte nás, můžeme Vám zařídit výměnu a poradíme se správným výběrem. Samozřejmě je i možné nechat si vrátit peníze a to do 14 dnů od nákupu zboží. Prosíme o zaslání zařízení v původním stavu a v původním obalu přesně tak, jak Vám bylo dodáno. Krabici obalte fólií, ať nedojde k jejímu poškození, zašpinění nebo polepení. Do balíku stačí vložit informaci, že odstupujete od kupní smlouvy a přejete si zaslat peníze zpět. Můžete využít i námi připravený formulář, který si lze stáhnout zde:

Odstupující formulář

Po přijetí zboží vás budeme kontaktovat a následně vám vystavíme dobropis, ten nám zašlete zpět společně s číslem účtu, který na dobropis napíšete. Následně vám peníze vrátíme do 14. dnů na vámi sdělený bankovní účet.  

6.) Obsah a způsob eko balení 

EKOLOGICKÉ BALENÍ 

Na fotografiích níže vidíte jakým způsobem balíme a jak obsah eko-balení vypadá. V první řadě je krabice vypolstrovaná mačkacím papírem, to aby krabička s telefonem uvnitř byla zajištěna proti pohybu. V krabičce se samotným telefonem se nachází i jeho příslušenství. A jako poslední je mobilní telefon, který je v krabičce zajištěn bublinkovým obalem aby nedošlo k jeho poškození. 

20210201_102056

20210201_102102

20210201_102343

20210201_102358

20210201_102657