Nejčastější dotazy

Rozcestník

1.) Slevové akce
2.) Doprava a doručení
3.) Stavy produktů a podrobné vysvětlení
4.) Nákup na IČO a DPH
5.) Reklamace a odstoupení od kupní smlouvy

 

1.) Slevové akce

JAK UPLATIT SLEVU PRO STUDENTY?

POKUD JSTE STUDENT/KA, ŠKOLÁK/ČKA, ČI UČITEL/KA, TAK VLOŽTE ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A V PRVNÍM KROKU JE POLÍČKO UPLATNIT SLEVU A TAM ZADEJTE "DIGISKOLA"

a je to, dále již pokračujete se slevou

 

2.) Doprava a doručení

JAK RYCHLE MI OBJEDNÁVKU DORUČÍTE ?

Začínáme expedovat hned při každém vytvoření objednávky. Zpravidla ve většině případů doručíme objednanou zásilku hned na druhý den k vám domů/výdejní místo. Avšak je zapotřebí mít na paměti, že objednávky děláme popořadě a z tohoto důvodu při větším počtu může objednávka vytvořená v pozdější hodinu být expedována až následující pracovní den. 

Možnosti přepravců a plateb můžete zjistit na DOPRAVA A PLATBA

CO DĚLAT KDYŽ MI PŘIJDE POŠKOZENÁ ZÁSILKA ? 

Pokud vám přijde poškozená zásilka od přepravce pečlivě zboží nafoťte i s obalovým materiálem a zásilku reklamujte u přepravní společnosti. Můžete kontaktovat i nás, budeme vám maximálně nápomocni s vyřešením problematické zásilky. 

3.) Stavy produktů a podrobné vysvětlení

CO JE TO NOVÉ-ROZABLENÉ ZBOŽÍ ? 

Nové zboží je vždy nové a maximálně námi rozbalené, činíme tak, abychom zlepšili zákaznický standard. Z důvodu kontroly kvality zboží, až po základní instalaci produktů pro méně zkušené uživatele až po aktualizace systému, tak aby zákazník nemusel čekat x dnů než se mu nainstaluje poslední verze systému až pro ukázku zákazníkovi například při osobním odběru. 

 

CO JE TO PŘEDVÁDĚCÍ ZBOŽÍ ?                        

Předváděcí zboží - Znamená, že takové zboží bylo rozbaleno a vystaveno buď za výlohou, nebo jako zkušební zboží v obchodě a nebo bylo jen rozbaleno za účelem nafocení pro e-shop či recenzi. Takové zboží je vždy té nejvyšší kvality a může mít náhradní, ale i originální balení. K takovému zboží je vždy nové originální příslušenství. U předváděcích iPhonů zaručujeme kapacitu baterie minimálně 85%, pokud je při dodání předváděcího iPhonu kapacita baterie nižší než 85%, má zákazník právo uplatnit reklamaci výměnou baterie.

CO JE TO REPASOVANÉ ( POUŽITÉ ) ZBOŽÍ ?

Repasované zboží je zboží, které prošlo obnovou, mnohdy to je zboží které nerozeznáte od nového. Repasují se převážně starší typy notebooků, aby vyhovovali dnešním standardům především rychlostí disku a operační pamětí. Takové zboží je mnohdy kvalitnější než zboží zbrusu nové. Lákavá je především nabídka repasovaných produktů, kde získáte až 5x větší výkon než u nového notebooku za téměř 10% cenu nového stroje. 

Kompletní přehled stavů produktu a kde je naleznout najdete ZDE

 

DOSTANU K ZAKOUPENÉMU ZAŘÍZENÍ NĚJAKÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ ?

Ano. Ke každému zařízení dostanete příslušenství ať se jedná o telefon či notebook, stolní počítač a nebo monitor. Všechna zařízení obsahují napájecí adaptér do zásuvky. Součástí balení je vždy faktura/záruční list a obalový materiál / krabice v které se zboží bezpečně převáží k vám, aby se s ním po cestě nic nestalo. 

 

JSOU KLÁVESNICE U REPASOVANÝCH NOTEBOOKŮ V CZ JAZYCE ?

Klávesnice je počeštěná pomocí vinylových designových polepků, které jsou velmi kvalitní - necháváme si je dělat na zakázku. Vždy barevně ladí s podkladem. Počeštění je samozřejmě zdarma a automatické ke každému notebooku. Některé notebooky jsou však s českou klávesnicí. Pokud máte zájem o detailnější informace, neváhejte nám zavolat a nebo napsat. 

 

ODKUD POCHÁZÍ REPASOVANÝ NOTEBOOK ?

U nás repasované notebooky a stolní PC nakupujeme přímo u největšího evropského dodavatele, který přímo provádí "repas" těchto strojů. Vysoký standard a kvality je u nás na prvním místě. Snažíme se mít vždy bezkonkurenční cenu za nejlepší kvalitu.

 

JAK JE NA TOM BATERIE ?

U repasovaného stroje byla v průběhu jeho životnosti baterie vyměněna, avšak vzhledem k nízké pořizovací ceně nejsme schopni zaručit její dlouholetou kapacitu. Avšak baterie testujeme a jejich minimální výdrž je vždy od 1-3h v průměru. 

 

4.) Nákup na IČO a DPH

JAKÉ JSOU PODMÍNKY NÁKUPU NA IČ ?

Jsme plátci DPH, takže si ho můžete odečíst. Záruku pro podnikatele držíme po dobu 1-2 roku. Rovněž nabízíme i našim obchodním partnerům zboží vyměnit do 30 dnů bez udání důvodu.

U některého zboží se uplatňuje prodej podle §90 obchodního zákonu, kde nelze uplatnit odpočet DPH.

Více o znění zákona naleznete zde

 

5.) Reklamace a odstoupení od kupní smlouvy

JAK ŘEŠIT PŘÍPADNOU REKLAMACI ?

Pokud se vám na zařízení vyskytne nějaký problém, který nejste schopni odstranit svépomocí zboží nám zašlete na reklamaci. Servisní oddělení prozkoumá závadu a poskytne vám vyjádření o opravě. Při podání a uplatnění reklamace je zapotřebí provést zálohu vašeho zařízení a ze zařízení vymazat všechny své účty a citlivá data. 

Upozorňujeme pokud zařízení bude zablokované, zaheslované a nebo uzamknuté číselným kódem, heslem nebo účtem. Taková reklamace nebude uznána a automaticky bude zamítnuta. 

Pro řádný příjem reklamace je zapotřebí přiložit do balíku se zbožím kopii faktury a reklamačního protokolu

ten můžete stáhnout zde 

Reklamační formulář

 

MOHU ODSTOUPIT OD KUPNÍ SMLOUVY/VRÁTIT ZBOŽÍ ?

Ano samozřejmě. Chápeme, že někdy se zákazníkům nepodaří vybrat správně, nebo jim zboží nevyhovuje. Prosím kontaktujte nás, můžeme Vám zařídit výměnu a poradíme se správným výběrem. Samozřejmě je i možné nechat si vrátit peníze a to do 14 dnů od nákupu zboží. Prosíme o zaslání zařízení v původním stavu a v původním obalu přesně tak, jak Vám bylo dodáno. Krabici obalte fólií, ať nedojde k jejímu poškození, zašpinění nebo polepení. Do balíku stačí vložit informaci, že odstupujete od kupní smlouvy a přejete si zaslat peníze zpět. Můžete využít i námi připravený formulář, který si lze stáhnout zde:

Odstupující formulář

Po přijetí zboží vás budeme kontaktovat a následně vám vystavíme dobropis, ten nám zašlete zpět společně s číslem účtu, který na dobropis napíšete. Následně vám peníze vrátíme do 14. dnů na vámi sdělený bankovní účet.