Vrácení zboží a reklamace

Aktualizovali jsme a zpříjemnili pro Vás nepříjemnou cestu k reklamaci a vrácenému zboží. 
Právě teď můžete online sledovat Váš aktuální stav reklamace a nebo vrácení produktu.  
Vše jsme plně automatizovali a přizpůsobili, tak aby jste měli jedinečný přehled a aktuální přístup k informacím o Vašem zboží při servisních úkonech. 
Můžete sledovat - Aktuální stav zakázky, kde se zásilka nachází, v jakém je řešení a nebo jak servis zhodnotí váš případ a mnoho dalšího.
Rovněž máte přístup k chatu přímo s naší reklamační linkou, kde můžete psát, zasílat dokumenty potřebné a nebo se dotázat na aktuální stav pokud vám nebude něco jasné.     

 

Nápověda postupu :

  1. Vyplňte online formulář vrácení / reklamace.
  2. Do formuláře stačí zadat číslo objednávky a váš email.
    (Číslo objednávky naleznete na dokladu nebo v emailu - pozor - ne číslo faktury!)
  3. Formulář automaticky najde vaši objednávku a vy napíšete pouze co máte za závadu/nefunkčnost.
  4. Následně si překontrolujete vaše kontaktní údaje, zda jsou aktuální.
  5. Vyberete si dopravu, která vám bude nejvíce vyhovovat. (Zásilkovna je pro reklamace zdarma, ostatní služby jsou zpoplatněny)
  6. Potvrdíte a odešelete online reklamaci.
  7. Na balíček nalepte štítek přepravce, který vám systém vygeneruje - obdržíte ho v emailu - nebo si ho stáhnete v online formuláři.
  8. Do online formuláře se dostanete z odkazu v emailu - který vám přišel po odeslání online reklamace.
  9. Balík můžete rovněž označit REKLAMACE nebo VRÁCENÍ ZBOŽÍ. Usnadníte nám tak identifikaci a váš případ může být odbaven rychleji.
  10. Zboží předáte kurýrovi a nebo jej odnesete na výdejní místo zvoleného přepravce.
  11. Jakmile zboží dorazí k nám zašleme Vám potvrzení o jeho úspěšném přijetí. 
  12. Číslo účtu kam budeme v případě vrácení produktu zasílat peníze zpět nám zašlete až po vystavení dobropisu, email s instrukcemi a dobropisem vám přijde ihned jak zpracujeme váš případ. (Číslo vašeho účtu pro vrácení platby nemusíte psát k vrácenému zboží, tyto údaje nejsou relevantní pro zaslání platby)
 

Nejčastějšá otázky a odpovědi :

  1. Přijdu při reklamaci o svá data ? - Bohužel se to stát může, prodejce ani servis neručí za zachování vašich dat. Doporučujeme nejen před reklamací, ale i během používání pravidelně provádět zálohy.
  2. Když reklamuji co se stane s ochrannými prvky jako sklo, nebo folie ? - Při reklamaci je nutné odstranit všechny obalové a krycí materiály jako jsou obaly, skla a folie.
  3. Musím telefon odhlásit a uvést do továrního nastavení ? - Ano. Nutné je nejlépe telefon uvést do továrního nastavení, aby v něm nezůstali Vaše osobní data. Přihlášení k účtům googlu apod.. a zároveň ochrana zámku aktivace a displeje. Bez odstranení zabezpečení telefonu nemusí být telefon do servisu  na reklamaci přijat a reklamace bude automaticky zamítnuta. 
  4. Mohu vrátít hodinky nebo sluchátka, která jsem již vyzkoušel ? - Bohužel sluchátka ani hodinky nelze ve 14 denní lhůtě vracet z hygienických důvodů.  
  5. Když se můj telefon dostal do kontaktu s vodou mohu ho reklamovat ?Pokud jakékoliv zařízení přijde do styku s vodou na toto poškození se nevztahuje záruka u výrobce ani prodejce. Pokud má takové zařízení stupeň ochrany proti vodě ani, tak se záruka na toto poškození nevztahuje. Odolnost / vodotěsnost zařízení není trvalá a po čase či vlivu okolností / počasí může být tato ochrana značně zhoršena a takové zařízení dále nemusí touto ochranou disponovat ! Pokud výrobce udává odolnost či krytí IP68 či IP XX nemusí se na taková zařízení vztahovat záruční podmínky výrobce. Uživatel tak jedná se zařízením na vlastní riziko. Viz. https://support.apple.com/cs-cz/HT204104
  6. Mám záruku na baterii u repasovaného nebo předváděcího zařízení ? - Ano. Záruku u těchto zařízení poskytujeme na funkčnost baterie 6 měsíců. U nového a zánovního produktu je na funkčnost baterie záruka 12 měsíců. Záruka se nevztahuje na opotřebení, ale na funkčnost. 
  7. Co vše musím poslat na reklamaci ? - Na reklamaci můžete zaslat samotný stroj, pokud máte podezření, že je špatné příslušenství můžete zaslat společně s ním. Tento fakt je potřeba zapsat rovněž k reklamaci. Pokud zboží zašlete společně s příslušenstvím a nebude toto příslušenství poznamenané v reklamaci můžete dostat zpět pouze reklamovaný výrobek bez příslušenství. 
  8. Mám problém s telefonem, ale před časem mi spadl a poškodil se. Mohu takový telefon reklamovat ? - Bohužel ne. Pokud je na zařízení jakkoliv poškozeno mechanicky automaticky zaniká možnost záruční reklamace a to i v případě kdy závada nesouvysí přímo s poškozením přístroje. 
  9. Mohu vrátit zboží ve 14 denní lhůtě, které jsem si zakupoval osobně na prodejně ? - Bohužel ne. Zboží, které si zakupujete osobně není možné vrátit. Se zbožím se můžete osobně seznámit na naši prodejně. V tomto případě nepodléhá osobní odběr ochranné lhůtě spotřebitele pro odstoupení od kupní smlouvy. Avšak, máme pro Vás možnost vyměnit zboží ve 30 dnech od nákupu a nebo Vám vytvoříme voucher na kupní cenu a vy si v klidu můžete zakoupit cokoliv jiného z naší nabídky. 
  10. Za jak dlouho zásilka dorazí k Vám při reklamaci/vrácení ?  - Pokud jste si vygenerovali bezplatný štítek z reklamace (vrácení - vždy na Vaše náklady ) na Zásilkovnu, pak je doba doručení 5-7 dnů od předání zásilky na výdejní místo. Ostatními přepravci na Vaše náklady je to zhruba 1 pracovní den od převzetí. ( GLS, PPL, DPD )
  11. Co mám dělat když zásilka byla po cestě poškozena ? - Úplně to první nejnutnější je sepsat ihned s přepravcem zápis o škodě. Společně se škodním listem vyfotit zabalení a poškození zásilky a kontaktovat přepravní společnost a nás. Ač se snažíme vaše zboží balit co nejbezpečněji, tak nevhodnou manipulací se může stát, že se zásilka po cestě poškodí, proto buďte obezřetní a ihned po převzetí si zásilku zkontrolujte, pokud bude něco v nepořádku sepište ihned zápis o škodě s kurýrem nebo na výdejním místě s výdejcem zásilky.