Reklamace, výměna zboží a vrácení
Aktualizovali jsme a zpříjemnili pro Vás nepříjemnou cestu k reklamaci a vrácení zboží.
Právě teď můžete online sledovat aktuální stav Vaší reklamace a nebo vrácení produktu.
Vše jsme plně automatizovali a přizpůsobili tak, abyste měli jedinečný přehled a aktuální přístup k informacím o Vašem zboží při servisních úkonech.
Můžete sledovat - Aktuální stav zakázky, kde se zásilka nachází, v jakém je řešení a nebo jak servis zhodnotí váš případ a mnoho dalšího.
Rovněž máte přístup k chatu přímo s naší reklamační linkou, kde můžete psát, zasílat potřebné dokumenty a nebo se dotázat na aktuální stav, pokud Vám nebude něco jasné.
Nápověda postupu :
- Vyplňte online formulář vrácení / reklamace / výměna
- Do formuláře stačí zadat číslo objednávky a Váš email. (Číslo objednávky naleznete na dokladu nebo v emailu - pozor - ne číslo faktury!)
- Formulář automaticky najde Vaši objednávku - napíšete pouze, co máte za závadu/nefunkčnost.
- Následně si překontrolujete Vaše kontaktní údaje, zda jsou aktuální.
- Vyberete si dopravu, která vám bude nejvíce vyhovovat. (Zásilkovna je pro reklamace zdarma, ostatní služby jsou zpoplatněny)
- Potvrdíte a odešlete online reklamaci.
- Na balíček nalepte štítek přepravce, který Vám systém vygeneruje - obdržíte ho v emailu - nebo si ho stáhnete v online formuláři.
- Do online formuláře se dostanete z odkazu v emailu, který Vám přišel po odeslání online reklamace.
- Balík můžete rovněž označit REKLAMACE nebo VRÁCENÍ ZBOŽÍ. Usnadníte nám tak identifikaci a Váš případ může být odbaven rychleji.
- Zboží předáte kurýrovi a nebo jej odnesete na výdejní místo zvoleného přepravce. Naše adresa je obchod Digifit, Krejnická 2021/1, Praha 4, 14800.
- Jakmile zboží dorazí k nám, zašleme Vám potvrzení o jeho úspěšném přijetí.
- Číslo účtu, kam budeme v případě vrácení produktu zasílat peníze zpět, nám zašlete až po vystavení dobropisu. Email s instrukcemi a dobropisem Vám přijde hned, jak zpracujeme Váš případ. (Číslo Vašeho účtu pro vrácení platby nemusíte psát k vrácenému zboží, tyto údaje nejsou relevantní pro zaslání platby)
Nejčastější otázky a odpovědi :
- Přijdu při reklamaci o svá data ? - Bohužel se to stát může, prodejce ani servis neručí za zachování vašich dat. Doporučujeme nejen před reklamací, ale i během používání pravidelně provádět zálohy.
- Když reklamuji, co se stane s ochrannými prvky jako sklo nebo folie ? - Při reklamaci je nutné odstranit všechny obalové a krycí materiály jako jsou obaly, skla a folie.
- Musím telefon odhlásit a uvést do továrního nastavení ? - Ideální je uvést telefon do továrního nastavení, aby v něm nezůstala Vaše osobní data, přihlašovací údaje k účtům, atd. Bezpodmínečně nutné (dovoluje-li to povaha závady) je odstranění zámků obrazovky a dalších zabezpečovacích prvků. Bez odstranění zabezpečení telefonu nemusí být telefon do servisu na reklamaci přijat a reklamace bude automaticky zamítnuta.
- Mohu vrátit hodinky nebo sluchátka, které jsem již vyzkoušel ? - Bohužel sluchátka ani hodinky nelze ve 14denní lhůtě vracet z hygienických důvodů.
- Když se můj telefon dostal do kontaktu s vodou, mohu ho reklamovat ? - Pokud jakékoli zařízení přijde do styku s vodou, na toto poškození se nevztahuje záruka u výrobce ani prodejce. Pokud má takové zařízení stupeň ochrany proti vodě, ani tak se záruka na toto poškození nevztahuje. Odolnost/vodotěsnost zařízení není trvalá a po čase či vlivem okolností/počasí může být tato ochrana značně zhoršena a takové zařízení dále nemusí touto ochranou disponovat! Pokud výrobce udává odolnost či krytí IP68 či IPXX, nemusí se na taková zařízení vztahovat záruční podmínky výrobce. Uživatel tak jedná se zařízením na vlastní riziko. Viz. https://support.apple.com/cs-cz/HT204104
- Mám záruku na baterii u repasovaného nebo předváděcího zařízení ? - Ano. Záruku u těchto zařízení poskytujeme na funkčnost baterie 6 měsíců. U nového a zánovního produktu je na funkčnost baterie záruka 12 měsíců. Záruka se nevztahuje na opotřebení, ale na funkčnost.
- Co vše musím poslat na reklamaci ? - Na reklamaci můžete zaslat samotný stroj, pokud máte podezření, že je špatné příslušenství, můžete zaslat společně s ním. Tento fakt je potřeba zapsat rovněž k reklamaci. Pokud zboží zašlete společně s příslušenstvím a nebude toto příslušenství poznamenané v reklamaci, můžete dostat zpět pouze reklamovaný výrobek bez příslušenství.
- Mám problém s telefonem, ale před časem mi spadl a poškodil se. Mohu takový telefon reklamovat ? - Bohužel ne. Pokud je zařízení jakkoli poškozeno mechanicky, automaticky zaniká možnost záruční reklamace, a to i v případě, kdy závada nesouvisí přímo s poškozením přístroje.
- Mohu vrátit zboží ve 14denní lhůtě na firmu ? - Bohužel ne. Zboží zakoupené na firmu nebo právnickou osobu nelze vrátit ve 14denní lhůtě. Tato lhůta je určena pouze pro koncového zákazníka, který nemá možnost se se zbožím seznámit na kamenné prodejně.
- Mohu vrátit zboží ve 14denní lhůtě, které jsem si zakupoval osobně na prodejně ? - Bohužel ne. Zboží, které si zakupujete osobně, není možné vrátit. Se zbožím se můžete osobně seznámit na naší prodejně. V tomto případě nepodléhá osobní odběr ochranné lhůtě spotřebitele pro odstoupení od kupní smlouvy. Avšak máme pro Vás možnost vyměnit zboží ve 30 dnech od nákupu a nebo Vám vytvoříme voucher na kupní cenu a vy si v klidu můžete zakoupit cokoliv jiného z naší nabídky.
- Za jak dlouho zásilka dorazí k Vám při reklamaci/vrácení ? - Pokud jste si vygenerovali bezplatný štítek z reklamace (vrácení - vždy na Vaše náklady) na Zásilkovnu, pak je doba doručení 5-7 dnů od předání zásilky na výdejní místo. Ostatními přepravci na Vaše náklady je to zhruba 1 pracovní den od převzetí. (GLS, PPL, DPD)
- Co mám dělat, když zásilka byla po cestě poškozena ? - Úplně to nejnutnější je sepsat ihned s přepravcem zápis o škodě. Společně se škodním listem vyfotit zabalení a poškození zásilky a kontaktovat přepravní společnost a nás. Ač se snažíme Vaše zboží balit co nejbezpečněji, tak nevhodnou manipulací se může stát, že se zásilka po cestě poškodí, proto buďte obezřetní a ihned po převzetí si zásilku zkontrolujte. Pokud bude něco v nepořádku, sepište ihned zápis o škodě s kurýrem nebo na výdejním místě s výdejcem zásilky.