Vrácení zboží a reklamace

 DIGIFIT-logo1

Aktualizovali jsme a zpříjemnili pro Vás nepříjemnou cestu k reklamaci a vrácenému zboží. 

Právě teď můžete online sledovat Váš aktuální stav reklamace a nebo vrácení produktu.  

Vše jsme plně automatizovali a přizpůsobili, tak aby jste měli jedinečný přehled a aktuální přístup k informacím o Vašem zboží při servisních úkonech. 

Můžete sledovat - Aktuální stav zakázky, kde se zásilka nachází, v jakém je řešení a nebo jak servis zhodnoti váš případ a mnoho dalšího. Rovněž máte přístup k chatu přímo s naší reklamační linkou, kde můžete psát, zasílat dokumenty potřebné a nebo se dotázat na aktuální stav pokud vám nebude něco jasné.     

 

 

Upozorňujeme : Při reklamaci prosíme odstraňte ochranné folie a skla. Na tyto doplňky nebude brán zřetel a v případě nutnosti budou odstraněny. Zákazníkovi tímto nevzniká nárok na nové sklo, folii či obal jakkoliv připevněný k zařízení. Zasláním do servisu, či k reklamaci zákazník souhlasí s jejím odstraněním bez možnosti náhrady. 

- Reklamace zařízení, které je zaheslované či zablokované k Vašemu účtu nebo má kód zámku obrazovky nemusí být na reklamaci přijmuto a bez avíza vám zaslané zpět.

 

Upozorňujeme na nemožnost vracet ve 14ti denní lhůtě příslušenství jako jsou náramky, sluchátka a chytré hodinky, tyto budou automaticky zaslány zpět k Vám, vyjíma nerozbaleného nového zboží. Otevřené, či použité příslušeství výše uvedeno bude bez odkladu vráceno zpět odesílateli.

Z hygienických důvodů nelze vrátit zařízení, které přichází do kontaktu s kuží, či jsou pro každodenní nošení - Sluchátka, hodinky, chytré náramky, přívěšky

 

 Nejčastnější důvody reklamace : 

- Pokud jakékoliv zařízení přijde do styku s vodou na toto poškození se nevztahuje záruka u výrobce ani prodejce. Pokud má takové zařízení stupeň ochrany proti vodě ani tak se záruka na toto poškození nevztahuje. Odolnost / vodotěsnost zařízení není trvalá a po čase či vlivu okolností / počasí může být tato ochrana značně zhoršena a takové zařízení dále nemusí touto ochranou disponovat ! Pokud výrobce udává odolnost či krtí IP68 či IP XX nemusí se na taková zařízení vztahovat záruční podmínky výrobce. Uživatel tak jedná se zařízením na vlastní riziko. Viz. https://support.apple.com/cs-cz/HT204104

- Pokud jste si zakupovali Repasovaný nebo Předváděcí produkt záruka na jakost baterie je 3-6 měsíců. ( nevztahuje se na kapacitu/opotřebení baterie ) 
- Pokud jste si zakupovali Nový produkt záruka na jakost baterie od výrobce je 12 měsíců. ( nevztahuje se na kapacitu/opotřebení baterie ) 

- Reklamace zařízení, které je zaheslované či zablokované k Vašemu účtu nebo má kód zámku obrazovky nemusí být na reklamaci přijmuto a bez avíza vám zaslané zpět.

- Reklamované zboží by mělo být zasláno společně s příslušenstvím např. nabíjecím adaptérem, je nutné toto příslušenství vypsat rovněž do poznámky k reklamaci. 

- Mechanicky poškozené zařízení uživatelem může být na reklamaci odmítnuto. Oprava takového zařízení může být zpoplatněna se souhlasem zákazníka.