Doprava a platba

 

Možnosti plateb 

Převodem na bankovní účet
Cena: ČR - Zdarma SK - Zdarma
Online platba kartou
Cena:  ČR - Zdarma SK - Zdarma
Dobírka - Hotově nebo kartou při doručení
Cena: ČR - 79,- Kč -
Online bankovním převodem
Cena: ČR - Zdarma SK - Zdarma
Hotově/kartou
Cena: ČR - Zdarma -
Odložené platby
Cena:  ČR - Zdarma -

 


 

Klasické přepravní služby s doručením na adresu 

U těchto přepravců lze platit kartou i hotově při doručení.

Nejvýhodnější doručení ceník - Do 3000,- Kč - 119,- Kč, Do 6000,- Kč - 99,- Kč, Od 6000,- Kč 89

Nejvýhodnější doručení po celé ČR a SK (GLS)
Cena:  ČR - Zdarma  SK - 6€  Doručení po ČR 24h - SK 48h

 

Výdejní místa

V síti Zásilkovna lze platit pouze předem na bankovní účet a nebo online kartou NA ESHOPU.

Zásilkovna - Výdejní místa Cena:  ČR - 99 Kč   SK - 9,9€  Doručení do 24h

 


 

Expresní doručení 

Expresní kurýr Liftago lze platit pouze předem na bankovní účet a nebo online kartou na E-shopu. Kurýr nepřijímá platební karty ani hotovost. 

Doručujeme pouze při objednávce v pracovní dny od 10:00-17:00 hodin po této době expedujeme následující pracovní den. 

Expres kurýr Liftago (POUZE PO PRAZE) Doručení do 120 minut 
Zboží v hodnotě do 6000,- Kč Cena :   299,- Kč
Zboží v hodnotě od 6000,- Kč Cena :   199,- Kč
Zboží v hodnotě od 12000,- Kč Cena :   Zdarma

 



Osobní odběr 

Platbu při osobním odběru můžete provést KARTOU nebo HOTOVĚ NA PRODEJNĚ.

Osobní odběr lze provést na naši pobočce : OC Chrpa -  DIGIFIT.cz - Krejnická 2021/1, Praha - Chodov, 14800 

Otevírací doba PO-PÁ 9:30 - 18:00 hodin, SO-NE-SVÁTKY zavřeno 

Zásilku je nutné vyzvednout nejpozději do 24 hodin od dne vytvoření objednávky ( NEPLATÍ POKUD JSTE JIŽ ZAPLATILI !  )  


  

 

Co dělat když je něco špatně ? 

Pro zasílání zásilek máme v nabídce několik možností zvolení přepravy. Zákazník si tak může zvolit přepravce, který se mu líbí nejvíce a nebo má s danou společností nejlepší zkušenosti. U každého přepravce se může stát, že balík se zatoulá a jeho doručení bude třeba o jeden nebo dva dny posunuto a nebo jednoduše se dostane do rozvozového auta pro jinou trasu. Ovšem každý by měl být při přebírání zásilky obezřetný. 

V prvním případě si vždy zkontrolujte zásilku kterou přebíráte. Zásilka nesmí být poškozena, tím se rozumí promáčknutá krabice tak viditelně že by zabalené zboží mohlo být poškozeno. Dávat pozor si musíte také, když v balíčku neobvykle něco chrastí ( nemyslíme nabíječka nebo kabel nebo dárek, ale třeba více malinkých kousíčku podobně jako když rozbijete sklo nebo kousky plastu ). Balíky od nás vždy dostanete obalené bílou nebo černou folií přelepenou páskou s naším logem a maskotem. U rozměrnějších balíků pak ponecháváme sekundární kartonový obal v kterém je originální krabice od výrobce a pouze jej oblepíme naši páskou. 

Na balíku by rovněž měl být štítek pro přepravce v hlavičce štítku by měla být naše společnost, webové stránky, IČ a kontaktní informace naproti naším kontaktům by měli být vaše kontaktní údaje.

Obchod jako prodejce předají bezpečně zabalený a zapečetěný balík přepravci, kterého si zvolíte pro svou přepravu. Obchod nijak neručí za kontakt, který udáte v objednávce, automaticky generujeme vámi zadané údaje přímo přepravci. Proto je důležité, aby jste si zkontrolovali dodatečně Vaše údaje než začneme objednávku zpracovávat. 

Prodejce neodpovídá za přebírání balíků. Je na zákazníkovi, aby byl ostražitý a dával zvýšenou pozornost při přebírání či vyzvedávání zásilky a popřípadě platby za ni viz. body výše. Například : Pokud jste pan Novák a přebíráte si zásilku od přepravce, který vám předává balík a na balíku je štítek či identifikace jiného obchodu a je určen pro paní Šedivou a pan Novák takový balík převezme, pak pochopitelně neudělal chybu jen přepravce, ale i pan Novák, který si dostatečně nezkontroloval co přebírá. 

V případě expedice jste vždy informováni o každém postupu : Krok 1. Potvrzení přijetí objednávky. Krok 2. Vyřizování - Kompletace objednávky. Krok 3. Vyřízení objednávky - To znamená, že zásilku si od nás vyzvedl přepravce. A ve třetím kroku zákazník rovněž dostane zprávu od svého přepravce ,kterého si pro doručení zvolil ( Zásilka, GLS, LIFTAGO ).

Co dělat když je něco špatně ? 

  • V případě, že jsme zásilku odeslali a zákazník si uvědomil, že nebude na adrese v daný den nemusí ihned panikařit. Přepravce vám v den doručení bude volat rovněž vám přijde email s odkazem na sledování zásilky tam si můžete zásilku přesměrovat na jinou adresu popřípadě lze změnit i kontaktní údaje. 
  • V případě špatných kontaktních údajů - Adresa, telefon, email, osoba platí stejně jako odstaven nad tímto. 
  • V případě viditelného poškození zásilky - vzhledově i zvukově nahlaste zásilku řidiči, nepřebírejte ji a sepište reklamaci s řidičem. 
  • Pokud se Vám při výdeji, byť omylem snaží vydat zásilku, která není určena Vám nebo má přelepené štítky či je zásilka jinak identifikována, než obchod od které zásilku čekáte rovněž ji nepřebírejte a sepište ihned reklamaci rovněž kontaktuje i nás. 
  • Kontakty pro přepravce - Zásilkovna 216 216 516, GLS 567 771 111