JAK ZJISTÍM STAV PRODUKTU ?

Jako přední prodejci předváděcí a repasované elektroniky jsme si pro vás připravili co nejjednodušší posouzení stavu produktu. Stav produktu posuzujeme podle toho zda se jedná o nové zboží, předváděcí, repasované a použité. U nového produktu je to celkem jasné, předváděcí, repasované a použité pak hned do několika kategorií, a aby jsme o tom jen nepsali, níže naleznete příklad kde naleznete informace o stavu ( A ještě níže nalezenete všechny vypsané stavy ) 

 

Kde najdu STAV produktu ? 

 

Snímek obrazovky 2019-04-25 v 23.11.28_1

 

 

Všechny stavy produktu :

 

grade_11

 

grade_1

grade_2

 

grade_3

grade_4

grade_5

grade_6

grade_7

 

grade_8

grade_9

grade_10

 

Nehledě na stav, se v 99% jedná jen o vizuální nedostatky. Všechna nabízená elektronika je 100% funkční, není-li výrazně uvedeno u produktu jinak ( například napájení jen na adaptér, nefungující baterie ) Veškeré zboží na internetových stránkách DIGIFIT.cz. je se zárukou 12-36 měsíců. Zboží zakoupené přes E-Shop DIGIFIT.cz není- li zakoupené na firmu, nebo podnikatele můžete bez udání důvodu vrátit ve 14-ti denní zákonné lhůtě. Tato lhůta začíná ode dne vystavení faktury. 

 

Pokud je u produktu cena s DPH stejná jako bez DPH nejde o chybu, ale o zvláštní režim pro Obchodníky s použitým zbožím podle §90. Cena u produktu je vždy včetně DPH a pro koncového zákazníka je vždy konečná. 

Tento režim platí pouze pro nákupy firemní, kde si firma nebo podnikatel chce odečíst DPH, které v tomto případě nelze, avšak do nákladů i tak lze fakturu zařadit.  

Úplné znění zákona naleznete ZDE